Visualitzacions de pàgina durant la darrera setmana

dimarts, 15 de maig del 2012

Festa sorpresa



Dissabte, 12 de maig del 2012

Estic assegut veient la pel·lícula Avatar a la Casa de la Cultura de Sueca amb l'equip de monitors i una trentena d'adolescents del Dissabtes d'Oci. Com ja he vist el llargmetratge em pose l'auricular del mòbil i sent la transmissió del Puyal. Encara que ja hi ha campió de lliga m'agrada escoltar l'equip de la TDP i, de pas, saber si Messi augmentarà el registre de 50 gols que estratosfèricament ha assolit.

De sobte, es talla la transmissió perquè m'entra una trucada al mòbil. És Teresa.

-Teresa, com va tot?
-Emili, has de vindre corrents a casa!
-Què passa?!
-La rentadora, no sé que he tocat però no para de sortir aigua i el pis està inundant-se!
-Apreta el botó fins que s'ature la rentadora; com si reiniciares l'ordinador...!
-No, has de vindre, açò és un caos!
-Hi vaig de seguida!

M'adrece a Pilar, la coordinadora de l'activitat.

-Pilar, tinc un problema, ma casa sembla el riu Xúquer!
-Tranquil, ara t'obric baix i no et preocupes, vine quan pugues!
-Gràcies!

Un minut i trenta segons més tard, i després de batre el rècord de velocitat que ostentava Hussain Bolt arribe a casa xorrant i esmaperdut. Fique la clau al pany, obric, veig la cuina tancada i tot fosc. Al meu cap hi ha una bafarada amb el signe d'interrogació, encenc el llum del menjador i...

-SORPRESAAAAA!!!

Teresa m'havia preparat una festa sorpresa per al meu trenté aniversari. Les meues neurones no paraven, com diuen a Castelló, de topetar entre elles. En el moment que reaccione hi veig Salva, Pau, Mercè, Hèctor, Isabel, Maria del Mar, Carmen, Núria, Iris, Josep, Xesco (feia almenys dos anys que no el veia), Carles, Claudi, Mayte, Clara i Nacha.  Increïble! A més a més, els monitors i monitores de l'Oci eren els ganxos. Quin detectiu s'ha perdut la humaninat!

Després d'estar gairebé mitja hora donant gràcies i agraint tothom la festa, vam riure, xerrar, cantar amb la guitarra i, sobretot, passar una bona estona. Encara em dura el somriure al rostre!

SOU IRREPETIBLES!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada