Visualitzacions de pàgina durant la darrera setmana

dijous, 12 de gener del 2012

El crim perfecte existeix

Farà cosa d'un any un amic meu que té costum d'agafar tots els dies l'autobús a València em telefonà després d'haver comés "el crim perfecte".

-Diga?
-Emili, acabe de cometre el "crim perfecte"! Allò que ha estat impossible de realitzar al llarg dels temps i que motivà Hitchcock a fer un llargmetratge ha estat possible; jo en sóc l'autor material!
-Però què dius, xafat? Vinga conta'm!
-Voràs, estava a l'autobús anant al Poli, i estava darrere del tot, dempeus amb un grup de passatgers. Entre ells hi havia una dona amb el seu fill d'uns set anys...
-Em tens intrigat!
-Saps que després del tallat i el cigarret la panxa es mou prou i he pensat: "De segur que no farà pudor"i allà que m'he tirat un pet, silenciós, per descomptat, i per desconsol del personal feia olor a "chupacabra"!
-A "chupacabra"?!
-Sí, molta pudor, tio! Però un olor a merda impressionant!
-Mare meua! I s'hauran donat compte, no?
-Ací està "la mare del cordero"! El crim perfecte existeix! Quan ja pensava que m'anaven a deportar a Guantánamo la mare que tenia al costat ha començat a cridar: "Julio! Ja t'has tornat a cagar! Ausades que eres gorrino! Ara hem de baixar del bus, serà possible!" I el xiquet: "Mamà, que no, que no m'ha tornat a passar! De veritat, t'ho promet!"I la mare: "Calla, calla que no sé que faré amb tu, la mare que va quina pudor! Xofer, pare per favor!""Però mamà...""Calla i baixa, gorrino!"
-Ha, ha,ha!
- I jo he callat i he fet cara de "hi ha gent que no està per a eixir de casa" amb la complicitat de la resta. De la que m'he lliurat, xaval!
-N'hi que ho digues, gorrino!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada